Member details

Great places

Great places
Great places (2093)
Join
You come here often? Join this spot!

Sort by: -Old first- | New first

1 Nov, 12:39
Wij hebben oud en nieuw gevierd in Rome, New York, London, Berlijn, Madrid en zoeken nu een nieuw feest !!

Wie heeft er ideeen?

Thanks & groetjes,
Margot
7 Nov, 13:12
Ik heb oud en nieuw gevierd in Reykjavik (ijsland) en dit is zeker een aanrader maar neem wel een dikke portemonee mee:-)

OOk op Hawaii en op Bali oud en nieuw gevierd, maar dat is dan een deel van een langere vakantie.
Dit jaar hadden we geboekt voor Dubai. Helaas moeten cancellen vanwege de komst van een kleine.

Wat ik van vrienden heb vernomen is Madeira erg leuk vooral Funcall om oud en nieuw te vieren. Misschien is dit een tip voor jullie!!
Greetz Geertje
7 Nov, 19:36
Hoe is oud en nieuw vieren in Madrid?! Zijn er ook feesten die je van te voren kan boeken? Ik wilde heel graag dit jaar gaan. Verder heb ik ook goede verhalen over Berlijn gehoord!
Groetjes, Sophie
8 Nov, 13:11
Rond 10.00 uur verzamelt iedereen zich op een plein en daar zijn optredens en iedereen heeft allemaal gekleurde pruiken op. Heel erg gezellig !! Verstop je alcohol in je kleding, ze controleren wel maar laten je wel doorlopen.

Na 12 uur gaat iedereen de kroegen in!

Mijn vriend heeft hier al twee keer oud en nieuw gevierd en het was helemaal top!

Groetjes, Margot
9 Nov, 14:40
Sydney, in een woord geweldig 2x een mega groot vuurwerk, lekkere temperatuur veel gezelligheid op straat.
19 Apr, 19:49
new years eve in sydney the best

echt al op heel veel plaatsen ter wereld oud en nieuw gevierd, maar sydney met zijn super mega vuurwerk (betaald door de overheid) en niemand die zelf vuurwerk heeft of rotjes afsteekt ed. om 9 uur een kindervuurwerk, dan vervolgens een vloot met lichtjes door sydney harbour en dan het echte feest om middernacht.
veel plaatsen langs de harbour zijn afgehuurd door restaurants en bars, heel veel controle op wapens etc (en glas en drank) een temperatuur van zo een 25 graden snachts ja helemaal geweldig,
maar .......... de hotels zijn zo vreselijk duur die dagen, dat ik misschien nog wel een jaartje extra moet sparen.

Subject Started by  Replies   Last 
Melanie
55 Thursday, 22:49
Lilian:pig:
0 Thursday, 16:36
Wouter
1 Tuesday, 07:50
Tessa
3 6 Jun, 18:19
Marie-noelle
0 3 Jun, 18:22
Camping Job