Member details

Great places

Great places
Great places (2093)
Join
You come here often? Join this spot!

Sort by: -Old first- | New first

17 Apr, 11:56
Ik wil in september Midden- Amerika gaan aandoen. Concreet heb ik nog weinig.
Dus ik vroeg mij of er ervaren-midden-amerika-reizigers waren die mij konden vertellen welke landen in de regio het meest de moeite waard zijn???

Alle tips/ ideeen zijn welkom (y)
21 Apr, 22:12
Ben zelf naar Costa Rica/Nicaragua/Panama geweest.Dat was een groepsreis...
Vooral veel natuur gezien in Costa Rica! Veel wild! Ik vond het heel bijzonder om te zien hoe :turtle: :turtle: aan land komen om hun eieiren te leggen! En heel veel luiaards! Zelfs een mini miereneter gezien... zo mini is-ie ook weer niet! Prachtig en heel relaxed.:crazy: :crazy:
Kort in N. en P. geweest. Naar P. zou ik nog wel terug willen want ik heb 't idee dat dat land nog veel meer te bieden heeft dan dat hele kleine stukje dat ik heb gezien!:xd:

Dit was trouwens wel heel lang geleden, dus ik heb geen up-to-date info voor je... en weet ook niet waar je interesses liggen; natuur/cultuur/actief/... dus laat maar horen wat je wilt weten!:byebye:
22 Apr, 07:49
Ik wil graag weten of het goed reisbaar is op eigen gelegenheid (verbindingen, veiligheid, betaalbaarheid).
Hoe de prijzen zijn in deze drie landen.

En mijn interesse ligt op het gebied van cultuur en natuur.

Bedankt!!!
2 May, 00:08
Mexico, Guatemala & Belize!
Echt geweldig, ben net terug!
Mooie landen, erg afwisselend, natuur, cultuur, strand (y)
3 May, 09:34
Twee jaar geleden heb ik een reis gemaakt door Costa Rica, Nicaragua, Honduras en Guatamala. Costa Rica is nog het meest westers en toeristisch van al deze landen. Dit zie je ook terug in de prijzen. Hetzelfde geldt voor de kust van Honduras. The bay islands in Honduras zijn overigens wel echt aan te raden! De overige landen zijn heel goedkoop (wel afhankelijk van hoeveel luxe je wilt natuurlijk). Honduras en Guatamala zijn niet bepaald veilig om doorheen te reizen. Ik ben met een groepsreis geweest (Baobab bood deze geweldige reis toen nog aan) en ben blij dat ik op deze manier gegaan ben. Het was er -toen ik er was- erg crimineel en je moet goed weten waar je wel en niet kunt komen. De site van Lonely Planet geeft hier goede (actuele) informatie over. Kortom: ga je alleen, laat je dan wel eerst goed informeren! Als je gaat mis dan in ieder geval niet: de nationale parken Tortuguero en Rincon de la Vieja in Costa Rica, Isla Ometepe en Granada in Nicaragua, Copan en Isla de Roatan in Honduras en Chichicastenango en het meer van Atitlan in Guatamala. Succes!
13 May, 09:27
Heb afgelopen jaar 5 1/2 week Mexico, Guatemala, Belize en de bay islands van Honduras gedaan, Super!.Kan je ook prima zelfstandig doen, geen enkel probleem, natuurlijk moet je wel op je spullen letten!. Heb me in Guatemala dan ook nooit onveilig gevoeld.
De bay islands is eigenlijk alleen leuk als je ook van duiken houdt. Is namelijk op Utila hetgaan waar alles eigenlijk om draait en het is daar ook nog eens hardstikke goedkoop.

Subject Started by  Replies   Last 
Melanie
55 Thursday, 22:49
Lilian:pig:
0 Thursday, 16:36
Wouter
1 Tuesday, 07:50
Tessa
3 6 Jun, 18:19
Marie-noelle
0 3 Jun, 18:22
Camping Job