Member details

Great places

Great places
Great places (2093)
Join
You come here often? Join this spot!

Sort by: -Old first- | New first

18 Jan 2007, 17:27
Een groot deel van mijn hart ligt in Mali, November laatst er twee weken heen geweest , Afrika voelen tot in de toppen van je tenen.
iemand vragen ?.... Shoot:-)
18 Jan 2007, 17:41
Singapore!!! Het mix van oost en west past helemaal bij mij :-)
19 Jan 2007, 19:38
Er zijn zoveel plaatsen waar ik verliefd op ben geworden, maar de laatste keer dat ik m'n hart verloren heb is aan Bolivia; La Paz (super backpackersstad), Salar de Uyuni (Immense zoutvlakte), de ongerepte natuur en de locale bevolking (echt superlief)! Was helemaal toppie :cheer:
24 Jan 2007, 09:32
Zo heb ik ook meerdere plaatsen die me na aan het hart liggen. Port Grimaud in Frankrijk (tegenover St. Tropez), dat is Venetië in het klein maar dan met roze en gele huisjes in plaats van dat saaie grijs.
En Puerto Vallarta in Mexico. Komt omdat ik hou van de natuur daar, de mensen, de taal, de temperatuur maar vooral het lekkere eten!
25 Jan 2007, 11:14
ik ben mn hart verloren aan Nagasaki vooral en Japan in t algemeen.. vorig jaar er 3,5 week geweest en ik ben al aan t plannen om volgend jaar weer te gaan!!
30 Jan 2007, 18:21
OP een onbewoond eilandje in Los Roques (Venezuela). Supermooi!! We werden per bootje van El gran Roque er naartoe gevaren en eenmaal daar werden we achtergelaten met wat parasolletjes , twee strandstoeltjes, een volle koelbox en verder niemand. Heerlijk, wat een vrijheid:yeah: En om je heen een turquoise oceaan, prachtig:shining:
2 Feb 2007, 20:24
Botswana; aan de natuur, de dieren en de mensen. Wat een geweldig land, zo puur! Genieten van al het moois om je heen, je veilig voelen, lekker in een 4WD door de natuur. SUPER! :-d
2 Feb 2007, 20:38
Ja, met al die lieve ezeltjes langs de wegen (en op de wegen als het tegenzat).
Botswana is inderdaad mooi, net als de Victoria Falls in Zambia!
2 Feb 2007, 20:41
Haha ja duizenden ezels gezien inderdaad! Wij hebben Vic Falls vanaf de Zimbabwe zijde gezien, ook fantastisch! En bungee jumpen gekeken vanaf de brug tussen Zambia/Zimbabwe, doodeng, zo HOOG!!!:-|
2 Feb 2007, 20:49
Dat lijkt me zooooo eng. :-s
Zelf zat ik drie weken net over grens. Om precies te zijn was de ene kant van de rivier Botswana en de andere kant van de rivier was Zuid-Afrika. De laatste week zijn we doorgereist naar Chobe en daarna naar Zambia. Heel veel dieren gezien!
4 Feb 2007, 21:44
HEt Acacusgebergte in Libie. Afgelopen september hebben we daar zes dagen en nachten rondgereist, als onderdeel van een rondreis door Libie. het is een bijna magisch landschap. Overnachten onder een prachtige sterrenhemel. meer weten gan naar:
http://www.petermoors.nl/reizen/libie2006/foto_tripoli.html
5 Mar 2007, 17:59
Ik ben mijn hart verloren in Nepal! De himalaya is werkelijk adembenemend, de mensen vol mededogen en een prachtige ontmoeting met het boeddhisme! Zucht, zwijmel!!:loveyou:
Ik kan het iedereen aanraden!
9 Mar 2007, 16:29
India! Een geweldig intrigerend land... heel bijzonder. Ik mis het elke dag nog.. zou zo terug willen. :-d
25 Mar 2007, 20:05
scotland:-) echt super glasgow,stirling,edinburgh,hamilton,bellshill,udingston
super dit jaar weer erheen en arthurs seat weer beklimmen :-d
1 Apr 2007, 09:54
Mali heeft een grote indruk op me achter gelaten, alweer 10 jaar geleden:-)
M'n hart heb ik verloren in Bolivia. Het is hier al eerder genoemd: Salar de Uyuni. Het is echt alsof je op een andere planeet rondloopt.

Subject Started by  Replies   Last 
Melanie
55 Thursday, 22:49
Lilian:pig:
0 Thursday, 16:36
Wouter
1 Tuesday, 07:50
Tessa
3 6 Jun, 18:19
Marie-noelle
0 3 Jun, 18:22
Camping Job